trött tjej!

Hemma nu och är fett trött, har varit det hela dagen. Försov mig på morgonen, iaf nästan. Vaknade i tid och hade lite tid över innan bussen gick så tänkte att jag kunde ligga och vila en stund, satte alarm och allt men vaknade visst inte. Så fick ta en senare buss till praktiken, inte bra! Även därför jag inte hann skriva ngt innan praktiken.

Sen nu har jag just kommit hem. Jag och Allan var och gymade idag också, fett duktiga vi är. Vi träffade även Pontus ett tag för han var också och gymade. Allan är ledig på fredag och tänkte träna lite då också men det pallar jag inte och jag hinner nog inte heller. För är i stan först vid 5 och sen ska vi träffa pontus och nga till och fika och snacka lite. Vilka vet jag inte än, men nga till hoppas jag det blir.

Allan Brallan när han tränade idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0