Träning!

Hemma nu efter denna långa dagen. Dock har det varit en bra dag. Praktiken är lika rolig som alltid, vet inte vad mer jag ska skriva om den för dagarna ser likadana ut och jag trivs ju bäst där. Bra är inte tillräkligt stark ord ;)

Jag drog med Allan och gymade efter praktiken. Han köpte ett halvårskort till mig. Så nu jävlar ska jag faktiskt börja träna!



Sen just innan bussen gick vi förbi glitter och jag gjorde ett inpulsköp och köpte ett par öronpuffar! Dom är ju såå grymt sköna! Dessutom var de ju på rea, så kostade typ inget heller :)

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

skönt när man trivs på praktiken :)

2012-01-18 @ 20:52:31
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0