Snart dags att sova

Skola och praktik imorgon om jag nu ska dra. Sen om jag kommer ut genom dörren utan att alla blir rädda så ska jag åka och shoppa lite nya saker, vad jag nu behöver.

Har tänkt på att kolla på en serie eller något. Men vet inte vad. Väntar fortfarande på att The walking dead och glee börjar igen och sen ser jag fram emot terra nova säsong 2. Men nu under tiden känns det lite tomt. Ska hämta tillbaka mina sex and the city säsongerna som jag lånat ut i snart 3 år. Allan har lovat att kolla alla säsonger med mig sen, ska plåga han med sex and the city.

Haha, om någon har ett tips på en serie som är bra får ni gärna höra av er.

Snart dags att sova, för jag måste verkligen lära mig att lägga mig tidigt, så ska seriösts försöka sova 22.00 iställer för 02.00. Önska mig lycka till. Just nu sitter jag och lyssnar lite på musik. Men finns inget som faller mig i smaken längre. Hatar all ny musik som kommerl, eller så är det nog för jag inte hittar det som är bra. Hur som helst gillar jag gamla låtar som väcker massa minnen



Nej, nu ska jag nog sova, godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0