Snäll flicka

Är nu hemma! Har varit i stan och kollat film med Allan, Sofie och Pontus. Det var trevligt trevligt. Hade saknat min Sofie grymt mkt så kunde knappt vara tyst när vi kollade film. Jag och Sofie satt och fnittrade som två småtjejer, haha.

Allan har börjat att läsa Matte B nu! Grymt roligt att jag faktiskt kan hjälpa han med något. Klarade ju matte b efter att ha läst den 3 gånger. Tyckte själv att det var tråkigt och svårt. Men jag gav inte upp och till slut fick jag VG fast fattar inte hur. Men lite kan jag iaf, för har hjälpt Allan lite och förklarat för honom!

Sen så kom mitt lilla söta pris med posten idag som jag vann i en tävlig på; marresbloggmix.blogg.se
Tummen upp för den, de svarta vingarna smälter visst in i tröjan lite!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0