Shoohoo

Fett dålig på att komma ihåg att blogga. Igår orkade jag bara inte. Jag och Allan pratade massa om allt och lite till sen blev vi nördar på Gears of Wars 2 eller vad det nu heter. Så hade helt enkelt inte tid att blogga.

Som jag skrev förr så var jag och allan ju och såg mission impossible på bio i fredags. och måste bara berätta att jag gjorde en sak jag aldrig gjort förr. Jag gick på toa mitt uner filmen. Har typ fobi för sådant, brukar kunna hålla mig genom helaa filmen. Men gick seriöst inte, så jag gick på toa för första gången under en film på bio.

Idag blir det väll att städa lite, vi skulle göra det förra veckan men vi var nog för lata för att göra det. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0