Shiiit det är ju fredag?!

Glömt bort vilken dag och allt det varit eftersom jag legat och degat mig i sängen i 36 timmar för att kunna bli frisk. Jag som var taggad på att kanske gå till skolan imorgon, något som inte behövs antar jag. Trodde alla på facebook menade att det är fredag den 13 imorgon, men va visst idag.

Blir inget roligt i helgen antar jag, är pank och är nog lika bra att stanna hemma så jag inte smittar någon. På måndag börjar praktiken på heltid, ser fram emot det jättemycket. Umgås med barnen varje dag i 5 veckor. Längtar tills jag kommer ut i arbetslivet och kanske får jobba på en förskola. Är inte direkt en skolmännsika.

Allan kom typ just hem från infomötet på komvux, han börjar plugga nu på måndag. Är stolt över honom, han ska ju statsa på att bli polis. Sen nästa vecka ska jag och allan börja träna. dags att bli duktig

Jag hoppas också att jag får träffa min älskade Sofie igen, var typ 3 veckor sedan sist ju! Har inte varit ifrån henne så länge sen i sommras och då trodde jag att jag skulle gå under. Så det måste vi göra.!

Sofie och jag ♥ Älskar dig


Kommentarer
Postat av: Sofie

Klart vi ska ses snart babe me love you

2012-01-13 @ 14:53:57
Postat av: canaz

Vill du göra ett länkbyte? :) Har 1400/1500 unika läsare per dag :)

2012-01-14 @ 12:21:51
URL: http://canaz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0