Saknade Fruu

Kom just hem, har varit på praktiken (som vanligt, känns fan tjatigt att skriva det) och sen när jag skulle hem så ringde min älskade vän Sophia som bor i Malmö och sa att hon var i Örebro, fick ju värsta sprattet så drog in till stan och tog en fika med henne och hennes kompis Stephanie. Blev helt överlycklig när Sophia ringde, typ bästa händelsen på dagen. Även om jag fick stå ute i kylan i 40 min bara för att vänta för Fia sa att dom snart var där, och dum som jag är trodde jag på det också. Om jag hade tänkt lite så skulle jag nog fatta att hon inte han en aning om vart hon var. Men trevligt var det iaf. Kanske blir att träffa dom på Lördag också om vi och dom har tid.

Imorgon är det äntligen fredag, känner faktiskt att jag behöver lite helg. Blir så trött av praktiken att jag inte orkar så mycket mer. Vill kunna träffa folk också.

Just nu sitter jag och snackar med Sofie på facebook, va fan längesedan vi träffades nu igen! Måste ses snaart


Söt tjej på bilden, Sophia, min fruu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0