Praktik

Sitter hemma och har just ätit frukost, ska snart iväg till min praktik. Aloverakrämen jag köpte igår var faktiskt sjukt bra. Visst är fortfarande röd och torr och äcklig, men inte lika farligt som igår. Så jag hoppas faktiskt mitt ansikte blir bra i veckan. Känner mig tom och trött utan smink!



Ska också börja träna nästa vecka, har lovat mig själv att börja bli duktig och sen har jag lovat Allan att träna med honom. Kommer nog bli ganska skönt ändå.
Har insett att det inte är länge kvar till studenten, fast osäker på om jag ska vara med, vet inte om jag orkar lägga ut pengar på en mössa och klänning för det. Annars köper jag bara något billigt, om jag lyckas övertala mamma och pappa att betala. För alla mina pengar jag sparar ska gå till Turkietresan. 





Kommentarer
Postat av: marre

Var med och tävla på min blogg där du kan vinna denna snygga fjärils brosch. du hittar tävlingen via länken här. http://marresbloggmix.blogg.se/category/tavlingar.html

Lycka till tävlingen pågår tills i morgon klockan 14.00 så skynda på ;-)

2012-01-11 @ 10:51:29
URL: http://marresbloggmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0