Måndag 17.00

Kom just hem från praktiken, Allan har inte kommit hem än han hann inte med bussen som jag tog!
Dagen idag har varit väldigt bra och lugnt. Längtar nu bara tills Allan kommer hem så jag får veta allt om hur hans dag varit. Haha sitter seriöst och skrattar åt mig själv för det är alltid jag som är mer taggad och nervös inför saker även om det är något som en nära person gör. Känner mig mammig!!

Imorgon ska jag träffa min älskade Sofie!!!! Har saknat henne så mkt. Och har bestämt mig att iår ska jag börja fotografera oftare för har nästan inga bilder från 2011. Så kan ju lika gärna börja imorgon med Sofie!





Sen vill jag också bara lägga upp en till bild på en annan person som betyder mycket. Har inte heller så många nya bilder på henne, så blir att lägga upp vår fyllenyårskyss! Mitt plattade hår hade redan blivit lockigt och sötanna är fin som alltid! Saknar dig!! Längtar till Turkiet i sommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0