Kallt eller vad?

Hemma nu! Kan inte fatta hur kallt det är. Liksom visst har mycket kläder på mig så håller mig relativt varmt. Skulle vänta 20 min på bussen för att komma hem så jaag tänkte visst 20 min e segt men hur farligt kan det vara? Efter ett tag insåg jag att jag frös sönder typ, och inte nog med det, bussen var även 15 min sen. Så jag satt 35 min vid en busshållplats mitt ute i skogen (typ...) och bara väntade.

Ligger nu i sängen och försöker få upp värmen. Allan kommer hem om 1 timme typ. Saknar honom ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

2012-01-30 @ 23:14:08
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0