Home sweet home

Shohej

Kom hem igår och har som sagt inte skrivit något detta år än. Fast har inte heller något intressant att skriva. Nyår blev bra och dåligt. Vi drog på fest med Anna och Ilja till Annas kompis Kajsa och hennes kille. Kajsas killes kompis var också där. Tyvärr är jag då väldigt dålig på namn så minns inte vad dom hette. Haha. Det va trevligt där, sen efter tolv tror jag vi skulle till någon annan fest men vi tappade bort dom andra så vi skulle ut på krogen, vilket vi inte kom fram till. Sen slutade kvällen med att jag och Allan drog hem.


I veckan har jag mest varit med Anna och Allan va med Ilja. Vi alla drog på bio och kollade på New Years Eve, verkligen en bra film! Fick gåshud och tårar under filmen. Jag och Anna var nog dom enda som applåderade i filmen, men vi kunde inte rå för det, det va ju grym!

Jag och Anna var också och solade för någon dag sedan. Solade nog lite för mycket för har fått brännskada i ansiktet. Under natten svullnade hela ansiktet upp så jag drog till sjukhuset. Som tur var är det ingen allvarlig brännskada, så det kommer försvinna om typ 1 vecka, och läkaren sa att jag inte kommer få ärr efteråt.

Har inga nya roliga bilder för alla bilder jag tog under lovet är på Allans dator så jag lånar en fin bild på mig, Asrin och Anna från facebook som vi tog när vi flumade lite hos Allan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0