home sweet home'

Hemma! Grymt sköönt. Var duktig också och valde att gå från praktiken istället för att ta bussen som jag brukar. Skönt var det även fast det var lite segt att gå själv mitt i mörka skogen. Men eftersom jag har världens bästa kille så kom han och mötte mig.

Har fått lite träningsvärk sen igår, kände av det när jag gick nyss. Men det är faktiskt skönt att ha det, liksom jag känner mig duktig då.

Ikväll händer det ingen speciellt. Ska bara ta det lungt och kanske kolla på "Män som hatar kvinnor". Har ju inte sett dom än, men har sett den engelska "The girl with dragon tattoo

Bild på mig när jag hade rast på praktiken och sen en bild på mig med mina nya öronpuffar som jag köpte igår




Kommentarer
Postat av: Tea Lindgren

Kika in på min blogg som har frågestund! Kram

2012-01-20 @ 18:13:49
URL: http://tealindgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0