Hahahah Humanzee?

Kom just hem från stan. Var helt okey att vara i skolan, gjorde inte så mycket. Hade bara svenska och alla mina skolsaker är fortfarande hos farfar i skåne så jag gör ändå inte så mycket. Drog till Marieberg med älsklingen sen. Vi fixade lite träningssaker till Allan och sen köpte jag lite kläder och en alovera kräm till mitt ansikte.

Köpte även idiotkundskapsspelet bara för de verkar roligt, så jag och Allan körde lite det när vi satt på bussen hem. Fick då lära mig vad Humanzee betydde, det är ett engelsk begrepp på en korsning mellan en schimpans och en människa. Började skratta när jag tänkte tanken på hur ful ungen skulle bli om det faktiskt var sant. Men kollade upp det nyss och det fanns inga bekräftade fall. Men seriöst skulle jag inte bli försvånnad om det fanns. Finns ju sjuka namn på sjuka personer som har sex med sjuka saker som döda människor, träd osv.

Imorgon har jag heltids praktik. Ska bli roligt. Dock va nog inte barnen lika glada över att se mig som jag var att se dom. Trodde först det berodde på mitt ansikte, men förhoppningsvis var det för dom va vana att vara hemma nu när det just varit lov. Dom var ju inte direkt glada när dom kom på morgonen. Sen så träffade jag en som gick i min pararellklass innan jag gick om ett år. Hon var vikarie för min handledare som blivit sjuk. Så innan alla kom på morgonen hann vi snacka lite om hur det går i arbetslivet och hur det går i skolan. Va lite små trevligt juu :)


Eftersom jag är dålig på att ta nya bilder så lägger jag nu upp en gammal bild som jag tog för typ 3 år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0