Godmorgon säger den röda dansken

Shiit syns verkligen att jag är halvdansk. Är rödare än vad min mamma brukar bli, och hon är heldansk och tro mig hon blir röd. Nästan så att man blir rädd.

Har inte kunnat sova ett skit för mitt första skal har gamlat av så nu är min hud leen igen, men fick just veta av mamma att det också kommer bli hårhudad, så nästa hårda skal är på g.

ang bilden, är inte svettig, provade ta lipsyl i ansiktet eftersom min lotion svider så grymt mkt! Så provar mig fram med olika alternativ! Dock är jag fortfarande lite svullen vid ögonen, så tänker inte vara så elak och visa det!



haha fan va fult, syns ju att jag låg med hakan ner när jag solade, helt vit under halsen. Faaail

Klockan är iaf bara 06.40 och jag vet inte vad jag ska göra. Allan tycker vi ska dra till stan och köpa gymkort, men tänker inte gå till stan med mitt face!! Får väll nörda xbox idag. och försöka fixa ansiktet så jag kaaanske kan dra till skolan imorgon!

Kommentarer
Postat av: Linzha

Fin blogg!♥

2012-01-09 @ 10:29:56
URL: http://www.linzha.bloggplatsen.se
Postat av: Maya

Hej, hur e de? :)

2012-01-15 @ 17:11:28
URL: http://mayaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0