Glad chey!!

Godmorgon Godmorgon! Sitter här och dricker min 4 kopp morgon kaffe, är beroende av kaffe!

Allan gick just iväg till bussen, hans första skoldag idag! Haha! Är sjukt stolt över honom, han ska läsa 3 ämnen denna termin så blir ganska soft.

Mitt ansikte ser nästan normalt ut! Fortfarande lite torr när jag sminkar mig, men kan iaf sminka mig utan att jag ser ut som ett monster

Jag ska snart iväg till min underbara praktik!! Resten av min klass börjar sin APU nu och det betyder ju att jag inte har några lektioner i skolan så har heltid. Det kommer bli nice. Men vet dock inte hur mina tider är nu för dessa 5 veckor, blev ju sjuk i slutet av förra veckan. Men tiderna får jag nog veta idag, eller så kommer vi på med något bra.


Jag + Kaffe = Bra Kombination = Oseriös



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vill du bli dagens blogg? Anmäl dig då här!

http://beahedvind.blogg.se/category/dagensveckansmanadens-blogg.html

Kramar

2012-01-16 @ 10:15:33
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0