Dags att planera sommaren?

Har äntligen planerat allt bra jag ska göra nu fram till sommaren. Jag och Allan var tvungen att skriva ett kontrakt bara för att verkligen klara av det här. Fast ärligt tror jag inte att vi kommer klara det så länge. För vi är nattmänniskor så vi kommer troligen inte klara av att gå och lägga oss vid 22.00. Men ska iaf försöka nu.

Blev inte att åka till stan även fast Allan försökte övertala, fast egentligen ville jag, för vi tänkte också dra till Marieberg och shoppa lite. Men som sagt mitt ansikte är inte det finaste just nu så vi sket i det.

Jag och Anna har planerat massa inför sommaren. 3 veckor i Turkiet är något vi och killarna ska. Längtar verkligen. Först tar jag studeten efter 4 långa år på gymnasiet och några dagar efter det drar vi och solar och bara lever livet. 

Kanske dags att börja spara pengar? inte för jag vet hur jag ska få fram allt så min enda inkomst är csn, som jag även blivit av med.... men det löser nog sig på ett eller annat sätt ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Aaw tack så mycket :D

2012-01-09 @ 19:06:20
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: vendela

Tack så mycket ! :D

2012-01-09 @ 19:34:11
URL: http://edwardpattinson.blogg.se/
Postat av: annisen

Jaaa! Det ska bli så jävla skönt! Fyfan vad kul vi ska ha älskling! <3 love u!

2012-01-13 @ 11:45:41
URL: http://annahpleasurethat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0