Women in black

Kollade på Women in black. igår med Allan. där Daniel Radcliffe är huvudrollen. Kändes sjukt konstigt att se han i en annan bild än Harry Potter. Tyckte ibörjan att han var sjuk opassande att spela en man som även har barn! Tycker han ser lite för ung ut. Men efter ett tag kunde jag inte tänka på annat än allt läskigt som hände i filmen. Dock va filmen inte lika läskig som jag hade hoppas på, det läskigaste var ljudet som kom från mitt rum. Allan och jag var tvugna att spola tillbaka filmen lite för att se att det inte kom från filmen, vilket det inte gjorde. Resten av kvällen låg jag med täcket över huvudet livrädd, blev inte bättre av att Allan skrämde skiten ur mig hela tiden. 

Längesedan jag såg en riktigt bra skräck! dags att leta efter någon kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0