Uppe innan tuppen'

God morgon god morgon! Sitter i sägen och är seriöst klarvaken. Somnade ganska segt igår, hostade och snorade hela tiden. Men även om jag inte sovit så mkt är jag pigg. Kanske jag är en av dom personerna som inte behöver sova så mkt. Skitsnacket om att alla behöver 8 timmars sömn eller vad dom säger är fel, alla är olika och behöver sova olika. Inte alla som behöver 8 timmar, det räcker med 6 för som medans andra behöver 9. Åhhhh fett längesedan jag läste nu, är ingen som läser mkt men "Lycka nu" är så jävla bra, måste fortsätta med den idag.




Min buss går om typ 30 min, och jag vet inte vad jag ska göra. Allan äter fortfarande frulle, men jag orkade inte vänta på honom, elakt? nej, vi bor ju liksom tillsammans, hade varit en annan sak om han hälsade på. Nu är han en del av familjen.

Snackade med Allans lillasyster igår, Asrin. Hon är så jävla söt. Saknar henne. Vi pratade väll i typ 2 timmar, haha, om allt och inget. Bara 2 veckor kvar tills vi ses i Stockholm.

Efter praktiken idag ska jag och Allan dra till Ökk och gyma lite, fett glad över att Allan köpte ett halvårs kort till mig där, tack älskling ♥ Måste verkligen komma igång med träningen, och Allan tränar ju med mig så det blir alltid roligare när han är med!


Avslutar detta inlägg med en gammal fjortisbild på mig som är tagen sommaren 2008!
(Måste börja sola igen, vill bli brun)


Kommentarer
Postat av: Louise - Fotoblogg

Fin blogg!

Allt bra ? :)

2012-02-06 @ 07:43:27
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0