Snart sova säng säng

Just spelat xbox med Allan i några timmar. Men orkade inte mer nu, får ju ont i händerna! haha.

Snart är det sova säng säng, ska kanske kolla lite Gossip girl innan jag ska sova. Måste ju lägga mig tidigt, börjar ju kl 7 varje morgon, och jag är ingen morgon människa! Ska även träna imorgon.
Allan den bitchen är ledig imorgon, men han ska iaf ta samma buss in till stan som jag för han ska ju också träna. Blir att kolla runt lite på jobb i Norge, funderar starkt på att dra dit och jobba ett år efter studenten. 


2år gammal bild på mig, när jag orkade platta det ;)

Kommentarer
Postat av: Annah

Världens finaste helenis! Saknar dig och längtar sjukt mycket tills vi ses! Turkiet väntar också på oss! <3 puss på dig sötfis!

2012-02-05 @ 21:10:33
URL: http://annahmorenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0