Snart melodifestivalen

Om 40 min börjar melodifstivalen, som många bara ser fram emot jättemycket. Jag har tröttnat på det lite med åren, men tänkte kolla idag för och se om det är lockande, annars är det ju bara att byta till tv4 och gladiatorerna.

Därför ser jag fram åt big brother 2012, inte länge kvar. Känner mig som värsta nolifern men men.. Och om någon vecka börjar the walking dead igen. Me likey!

Har inte gjort så mycket idag, sovit lite, spelat xbox, annars bara suttit och klickat. Intressant dag, jag vet!



Har snackat lite med min älskade vän Sofie också, och vi sanckade lite om att ses nästa helg. Jag hoppas det blir av, kan typ inte göra något nu när jag är helt pank. Sen är det bara 2 veckor var till Stockholm, tycker synd om Allan som får betala för allt jag ska göra! 



Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Härligt!

Följer dig nu!:)

2012-02-04 @ 20:07:17
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0