long time no see

Längesedan jag skrev ett inlägg känner jag. Har inte tid känns det som. Är alldelses för trött när jag kommer hem på dagarna så allt jag gör är att sova.

Haft en seg dag på praktiken idag, men ändå så var det roligt. Kanske var segt för jag varit utan snus, eller för att jag sovit för mycket? Imorgon är det iaf fredag och då ska jag till praktiken såklart och sen på kvällen ska jag på middag hos mamman jag ska jobba för. Hennes barn kommer troligen inte vara hemma, lite synd, men får iaf tid att snacka med henne om när jag ska vara där, när hon åkte bort med jobbet, hur rutinerna är osv.. 

Idag på praktiken har vi hållit på med alla hjärtans dags pyssel. Vi hittade en sida som det finns bra pyssel för små barn. Lätta saker som blir sjukt fina. Tycker verkligen bloggen är värd att kolla in på; http://lilla-a-design.blogspot.com/

Nu mot kvällen får vi se vad som händer. Tror mamma kommer hem, men är faktiskt inte säker. Längtar till att få berätta om barnflicka jobbet jag fått. Om inte hon redan sett de på bloggen. hihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0