inte bloggat på en vecka!

Hejhej och hej igen. Längesedan jag skrivit på bloggen nu så tänkte skriva lite kort vad som hänt sedan alla hjärtans dag.

Blev sjuk dagen efter och har fortfarande inte blivit helt frisk, men mår iaf sjukt mkt bättre nu än då. Tyvärr har jag lyckas smitta Allan så nu är det hans tur att lida.

I helgen åkte jag och Allan till stockholm och träffade hans mamma och syster sen sov vi hos en av allans mammas kompisar. Fett snäll kvinna, hennes dotter var också sjukt snäll. Va trevligt att träffa dom. Vi åkte ju till Syockholm för vi skulle hänga med Allans mamma till en kurdisk fest, vilket vi gjorde på Lördagen. Var jättekul, även om jag inte kände många. Men många hade såklart hört att allan hade en tjej så många visste lite vem jag var. Lärde mig även att dansa kurdisk dans igen, har inte dansat det på flera år. Men kul var det iaf. 

På söndagen drog vi hem, vi hängde lite på stan och träffade min saknade kusse Jelle och hennes kille Anton. Sen vid 3 tiden åkte Asrin och Allans mamma hem till Gävle och jag och Allan umgicks med Jelle och Anton ett tag till och tog massa bilder. Sen kom Atwan också förbi och sa hej och snackade lite. Hann tyvärr inte vara med dom så mycket för min och Allans buss gick 4. 

Sen på bussen hem var jag sjukt irriterad, hade missuppfattat allt om hur vi skulle komma hem! Mamma och pappa kunde inte hämta oss inne i stan och allan kunde åka på sitt pendlarkort men jag kunde typ inte komma hem på något sätt. Elin min ängel försökte iaf hitta någon som kunde skjutsa, men sedan la iaf pappa över pengar på mitt kort sp jag kom hem. Och sen Taack till min och Allans hjätar Pontus och Mammi som vi gick till när vi var framme i Örebro istället för att hänga ute i kylan i 2 timmar. Fick också lite och dricka som verkligen behövdes, klagade nog hela tiden i bussen flr vi hade inget vatten. Jelena och Anton vet nog vad jag menar för tjatade lite då också, men det var bara lite om man jämnför med bussresan.

Sen igår skulle jag träffa Elin på stan, men vaknade lite för sent och Elin stod och väntade på mig inne i stan. Fick sjukt dåligt samvete. Fattar inte hur jag kan sova så jävla mycket. Men men.. lovat att vi ska ses någon gång i veckan.


Dålig bild på mig och asrin! Fler bilder komma sen när jag fått bilderna
jag tog med Allan, anton och Jelena ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0