home sweet home'

Har just kommit hem och ätit lite mat. Fett trött i kroppen. Lekt hela dagen med barnen på praktiken sen gymade jag i lite över 1 timme. Kommer kunna sova bra inatt känner jag.

Har även snackat lite med en familj som jag kanske ska börja vara barnvakt till. Så ska iaf hänga med dom och vara med och se lite hur det är. Isf kommer jag sova där någon dag då och då och sova över eftersom föräldrarna kommer börja resa bort med jobb. Hoppas det blir något av det. Skulle vara sjukt roligt, deras barn är också såå söta, sen att man får lite pengar är mest plus i kanten.


Gammal bild som mamma tog på mig när vi paddlade i Frankrike för några år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0