Rensar lite..

Hallå hallå! Söndag eftermiddag, alltid lika roligt. Just nu sitter jag och tar bort massa vänner från Facebook. Förstår inte att jag kan samla på mig så mycket under åren. Liksom gamla klasskamrater, gamla kompisars syskon osv.. liksom om man inte ens snackar med dom eller inte ens hälsar när man ser dom varför ska jag ha dom på facebook då. Känns lite onödigt att ha personer som jag läste Franska med i 7-9an. 
Sen dessutom vet jag inte om det är jag som är osmart eller om det är facebook som suger, men jag kommer inte på ett bra sätt att ta bort vänner på. Jag går seriöst in på alla personer och sen tar bort. Sen orkar jag inte gå igenom hela vänlistan så plockar bort om jag ser någon ointressan person i chatten.

Annars har dagen varit ganska soft. Har inte gjort så mycket, spelat lite, varit ute i det fina vädret och sen har jag kollat lite på vad jag ska köpa till Allan i Alla hjärtans dags pressent. Har inte kommit på exakt. Men förhoppningsvis hittar jag något bra i stan i morgon.

Hoppas alla har det bra, för det har jag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0