argt och ointressant inlägg..

woohoo mamma och pappa kom hem med pizza och Snfiskrulle till mig. Tänkte att det skulle bli trevligt, men 30 sekunder senare insåg pappa att jag tagit 40 kr av honom för att köpa cigg. Ajdåå. Men men ångrar det inte direkt, behövde mina cigg innan för fick ett ju utbrott. Och varför ska jag ångra det när han snor mina saker som en "jävla tjuv" - som han alltid kallar mig. Well sådan pappa sådan dotter i guess? Längtar till att komma bort här ifrån. Förstår inte varför allt ska vara som han vill, när han gör saker som är fel som han skulle typ försöka "skrämma mig" med hans "hemska ansiktsuttryck" om jag gjorde, ne men om de va han som gjorde det är de lungt, för det är hans fula skabbiga hus, hans äckliga regler. Bor snart hellre på psyket än här.

Well well har tänk alldeles för mkt, tänkte mkt på hur man kan lita på folk. Att man inte kan lita på någon till 100%. Fick inte fram ett skit utan förvirring. Största problemlösningen jag jobbat med. 

Nu blir det bara att sitta och vänta tills Allan ätit klart, jag tog ju upp maten för pallade inte sitta där nere med dom andra. När han är klar kan jag äntligen se klart filmen Happy Feet 2 




Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra?:)

Följas via bloglovin?

Kram!:)

2012-02-04 @ 09:34:17
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0