äntligen fungerar internet

Shiit internet dog igår och fick det att fungera först nu. Klarar mig seriöst inte utan internet, speciellt när jag är medveten om att det inte fungerar. Är en annan sak om det fungerar då kan jag klara mig, en lite längre stund iaf.

Är hemma idag också för har fortfarande ont i halsen, men det är bättre idag så kommer nog kunna gå till praktiken imorgon iaf. Ville träna med Allan också, men får ta och träna lite imorgon.

Eftersom jag typ aldrig tar bilder på mig själv längre så kommer det en gammal, fast denna är iaf inte jättegammal bara 2 år gammal :)


Kommentarer
Postat av: Michaéla

Du är som jag, förändras inte särskilt mycket! :*

Men lika söt då som nu. =)

2012-02-01 @ 11:46:48
URL: http://michaelachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0