Alla hjärtans dag

Idag är det Alla hjärtans dag! Fick finaste armbandet av Allan nu på morgonen, älskar det sjukt mycket! :D

Ska snart iväg till praktiken, men vaknade faktiskt i bra tid så hinner blogga utan att stressa som jag annars brukar göra. Funderar på om jag ska träna ikväll eller om jag tar det Onsdag torsdag och fredag. På Lördag åker ju jag och Allan till Stockholm för vi ska på kurdiskfest. Och innan vi åker hem på söndagen ska jag få träffa min saknade Kusse Jelena och hennes kille Anton. Kan inte fatta att det är 3 års sedan sist jag träffade henne!


Dålig bild jag vet, min cam är sämst! Men man ser iaf armbandet ♥


Kommentarer
Postat av: louise

Glad alla hjärtans dag!!

kram

2012-02-14 @ 19:38:10
URL: http://laakinoiise.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0