Woooohooooo!!

GLAD TJEJ!! Har fått min praktik nu, och börjar imorgon, fett bra ju! Skolan idag va helt okey fram till just efter Filmkunskapen då jag drog med Maria till stan. Va typ ngt politikgrej i stan från hela värden så svt och massa poliser och massa millitärer var där. Jag och Maria började med att säga att vi ville vara med på TV, men mest på skoj. Så när vi väl fikade lite av några som gav gratis kaffe och snackade lite politik med dom, även fast vi inte fattade något, så insåg vi att vi blev filmade, asså jag dog av garv, hahahahahha!! Sen drog vi mer mot stan och såg fler militärer och poliser och sjäääääälvklart skulle vi ha bild på oss med dom. Haha turister i Örebro? Hahah 

Mitt ben är cp på bilden, haha jag vet, står fett fult :c dumma polis som inte kan ta bild




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0