Söndagar'

Uschh för söndagar. Det är seriöst den värsta dagen i veckan. 
Imorgon är det skola igen, och jag går på schema, så måste vara på alla lektioner. Men förhoppningsvis kanske jag redan fått min praktikplats. 

Ska hjälpa Allan brallan att kratta idag, eftersom han har skjutit upp det  för länge nu tycker jag.
Nu är det bara 7 dagar tills jag fyller! På fredag kommer min morbrors familj, ska bli sjuuuukt roligt. Har inte träffat mina kusiner på snart 1 år? Förra året var jag ju i Danmark över min födelsedag. Hahaha jag och allan satt och drack Anes sprit helt själva mitt i natten!!

Jag älskar min Allan!! Han är så sjukt söt, haha han spelar gitarr nu! Han har blivit sjukt duktig :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0