Skolaaa

Sitter i skolan och har sjukt tråkigt. Fick inte ha min praktik på Garphyttans förskola :/
Har håltimme i typ någon timme till. Egentligen ska jag ha idrott men vi har eget arbete, och jag har fixat mitt redan. Vill bara hem nunununuuuu, Allan komemr ner till stan och möter mig senare idag, för vi ska fixa gymkort för ska bli duktig och börja träna ;) woohoo

Försöker även att hitta jobb i Gävle, men det går ju sådär. Vill verkligen flytta dit, skulle bli mycket bättre, en annan stad och sen har jag Anna och Ilja där. Vilket skulle vara skönt får både mig och Allan. Allan kan ju få jobb där ganska lätt, men jag kan liksom inte leva på honom för alltid. Måste också jobba, men jag hoppas jag får något av de jag redan sökt till.

På söndag fyller jag år. Längtar reda till helgen, på fredag kommer Lars, Aycan och mina kusiner. Sen på lördag kommer Anna och Ilja och hälsar på oss, för första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0