long time no see

Fett längesedan jag skrev ngt i bloggen har jag insett, haha är lite lat av mig nu. Men känner också att jag inte hinner, kanske är för att jag inte är hemma lika mycket, eller som andra kanske ser det "skolkar lika mycket"

Har ju börjat på praktik nu, känns sjukt skönt att bara ha skolan på halvtid. Inte lika mkt prov och allt sådant man gör i skolan. Visst till sommaren när jag tar studenten får jag inget riktigt slutbetyg men jag får iaf betyg. Och resten av kurserna får jag plugga upp senare när jag orkar eller ngt.. eller om jag pluggar till något annat, har inte riktigt bestämt mig.

Imorgon är de 1 december och då börjar julkalendern!! haha jag och allan tänkte iaf kolla vad det är för julkalender iår och om den suger ser vi en gammal som jag har här hemma, och då får allan lära sig lite mer danska. Nu är det ju inte alls långt kvar till Jullovet, ser ifram emot det grymt mycket. Julen kommer tillbringas i Skåne och sen vid mellandagarna åker vi upp till Gävle, får på nyår blir de att träffa och festa med Anna och Ilja. Haha Allan är sjukt taggad han vill att vi ska ha de som någon tradition att alltid ses och festa på nyår! Men skulle inte vara en dålig ideé för trivs så jävla mycket med dom.

Nu blir de att laga lite mat, mamma och pappa är i stockholm så jag och allan brallan får fixa allt själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0