Besök snaart

Snart kommer mina älskade kusiner hit. Önskar bara tiden kunde gå fortfare ibland, har inte träffat dom på 1år.

Fett seg dag det varit idag, va hur trött som helst på morgonen när vi hade religion, och jag var nog inte den enda i klassen som va de, vi va bara 10 pers på lektionen.. 
Sen på samhällskunskapen så gjorde jag inget, eftersom jag varit borta så mkt så har jag inte varit med på ett grupparbete, så vi fick göra vad vi ville. Hade lust att dra hem och hade gjort det om det inte var provtillfälle idag. Inte helt fel att plugga 4 timmar i skolan en fredag.

Ikväll blir de mys med släkten och imorgon kommer bästaste Anna och Ilja! 

Min bebis gjorde mig glad nu, han överaskade mig med scooby doo ♥ teehee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0