Traalaaaa

Måste seriöst skärpa mig nu oxh börja att gå i skolan och inte försova mig mer.
Börjar iaf 07.00 imorgon och det kommer bli roligt, trivs grymt bra på min praktik.

I helgen var jag i Gävle och träffade Allans mamma och syster och sen umgicks vi lite med vänner.
Vi började även planera lite smått inför nyår och våran lilljul med Anna och Ilja. Inte länge kvar nu till julen och nyår, känns grymt skönt att redan köpt de fleste julklapparna. 
Jag och Allan som aldrig klarar av att vänta till julafton har redan fått öppna våra julklappar från Asrin och Katan, hihi, fick pressentkort på guldfynd och cubus, så har köpt ny bh och tre vanliga linnen, alla blir ju hål i för mina naglar! Sen köpte jag även 3 par örhängen :)

I helgen som kommer ska jag till Helsingborg och fira farfar, blir nog inget annat, Sophia skulle jobba tror jag? :(

Nu ska jag snart sova, för börjar ju fett tidigt imorgon och vill hinna se de senaste avsnittet av Family Guy! Hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0