Snart nytt år

Om 2 dagar är det nyår. Allt va planerat hur vi skulle göra. men nu blev det lite knas. Vi har ingenstans att vara. Hoppas vi hinner lösa det. För måste iaf fira nyår med Allan, Anna och Ilja! 

Skulle dra på bio idag och se New Years Eve, men orkade inte. Haha kanske ser den imorgon istället. Men tänker även spara lite pengar på biokortet tills Devil inside me kommer ut på bio. Vill verkligen se den! Fast är ju 3 månader kvar.. haha

Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade sent sen drog jag och allan till stan och fikade med ilja på mingel. Sen drog vi hem och allan och ilja satt och spelade ngt tråkigt spel och jag låg o spelade angry bird på mobilen (nöööörd) och halv sov.

Bild på min på julafton (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0