Jobbig morgon..

Shiit vilken jobbig morgon den blev, och slutade med att jag inte gick till skolan och praktiken. Men har berättat varför till min handlerare nu, så det känns lite bättre.

Senare idag bär jag mig av till Skåne och träffar Farfar och Ilona! Det blir kuul. Även om mamma vill att jag ska vara hemma pga det som varit i veckan. Men men inget kan stoppa mig från att komma bort från Örebro!

En vecka kvar till jul, sååå sköönt! Har lovat mig själv att gå till skolan och praktiken sista dagarna innan jul, så får tvinga mig hur situationerna än är. Sen nästa helg åker jag ner till Skåne igeeeen! Sen Gävle för att leka med Anna och Ilja.

Måste klä mig och packa det sista inför helgen!


GAMMAL BILD! hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0