Gävle

Sitter hemma hos Allans mamma och syster. Ikväll blir det bio med Allan och Asrin, vi ska kolla på The girl with dragon tattoo.

Vi kom hit i Måndags kväll, vi hade sjukt tur med tågen. Visste inte ens om dom skulle gå för inget innan hade gått pga stormen, men det tåget vi tog var de första tåget som gick utan några problem.

Julen firades hos min farmor i Helsingborg, vilket var väldigt mysigt men kändes inte riktigt som jul för det var typ vår väder.

Jag när jag och Allan tog en julpromenad
Allan vid vattnet mot Danmark
Min fina älskling ♥
Allan, mamma, pappa och farmor



Sen blev det 10 timmars resa till Gävle. Vi umgicks med Anna och Ilja båda första dagarna i Gävle. Igår hade vi roligt och drack lite och planerade inför nyår

Lite flumbilder från igår;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0