Fattig eller vad?

Har seriöst inga pengar längre, och kommer heller inte få pengar från csn. Har inte varit i skolan på hur länge som helst pga vissa saker. Vill kunna gå till skolan och praktiken, men det får vänta lite nu. Tänkte gå dit (som jag tänker varje dag) men blev inte av.

Sitter och tänker på vad som verkligen betyder något för mig, som min familj och vänner. Finns så många som jag saknar, och dom kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta även om jag aldrig mer kommer se dom.

Saknar även min Sofie, var ett tag sedan hon och jag träffades. Kanske för jag bara är inne och inte gör något? Men ibland vill jag bara åka hem till henne och kramas, för då skulle allt bli mycket bättre.

Måste tvätta det sista för imorgon åker jag till Helsingborg och firar min fördelsedag i efterskott och julen i förskott! Blir 3 små julafton i år :) Mysigt för då hinner man träffa så många.

Jag älskar dig bästavän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0