Borta bra med hemma bäst?

Hemma igen efter en bra men lite dramatisk helg? Jag fick mina födelsedagspengar och julklappspengar i fredags när vi kom fram till farfar. Så i lördags råkade jag nästan spendera borta allt. Men blev väldigt nöjd med allt. Köpte ett par vanliga leggins, jeans leggins, BH och trosor, smink, halsduk, en tröja, ett linne som jag ska ha på nyår, och en massage grej. 

Allan min fina brallan köpte en as snygg skjorta och slips, längtar tills han ska annvända dem, men först måste jag nog lära honom att knuta den :)

Träffade också min halv kusin Sandra som jobbar ute på Väla köpcentrum. Eller vet inte om jag ska kalla hennes halv kusin, men att förklara på annat sätt blir bara komplicerat. Hon och hennes pojkvänd har köpt sötaste hundvalpen! Fick se den när dom och Sandras mamma och pojkvän kom på middag när vi firade farfar.

Tror dock pappa drack lite för mycket, så blev inte exakt som planerat. Men men de va då inte nu. Imorgon är det skola igen som jag lovat att jag ska tvinga mig till. Är bara denna vecka kvar sen blir de 6 timmar bilresa ner till Skåne igen.
Sen så fick jag denna snygga tavla av Ilona, hon har gjort den till mig. Passar sjukt bra till mitt rum! Längtar tills jag får sätta upp den :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0