-

Finns mycket i livet man ångrar. Vissa saker lägger man bara bakom sig, men vissa saker kan man bara inte släppa. Jag vill bara tacka min mamma som varit världsbäst och alltid funnits där för mig. Hon fanns där genom allt medans andra bara vände rygget åt även om dom sagt att dom skulle finnas där för alltid. Men vems ord kan man egentligen lita på? Mamma är en av dom få som jag litar på. 

Nästan alla säger att dom hatar drama, falska människor och ljögner. Men om sanningen ska fram så är dom flesta falska dramaqueens som ljuger hela tiden. Visst jag är inte perfekt, jag ljuger, jag är falsk. Men ibland måste man ljuga för att andra ska må bra. Men det jag inte fattar är sånna där töntiga lögner om att hon sa det och han gjorde det! Omg.. det orkar jag inte med. Visst jag är falsk, jag ler när jag egentligen bara vill gråta. Men när jag säger att jag finns där för en som har de jobbigt så vänder jag inte ryggen åt för det minsta lilla.

Äkta vänner är speciella, det finns inte många av dom. Var tacksam om du har en, för det är jag. Jag älskar mina vänner och min mamma över allt annat! 

errare humanum est ignoscere divinum






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0